cuti cuti saya.

assalamualaikum w.b.t

eh sesatkah aku? berabad kurun tak mencoret kisah di sini.masih terimakah aku di alam blogger ni.arghh persetankan perasaan seperti itu dulu aku malas dulu aku tak ada cerita dulu aku lupa aku ada blog eh kejamkah? tapi sekarang aku rajin rajin sangat.

last entry pun tahun 2012 maigod now dah 2013 hebat gila aku *tepuk tangan* actually, tak ada pun yang berlaku rutin harian tetap sama bangun kemas rumah masak untuk azummar tengok tv twitter tidur makan tidur.bosankan saya lifeless betul.fullstop! plaing menarik lepas spm terus tak jumpa ain intan syakhira aida syuk.yang syuk tu maybe jumpa lima ke enam ke tujuh tahun akan datang kot :(

dua hari satu malam aku sekeluarga ke port dickson untuk mengambil angin skemanya ayat hahaha.tak tahu nak cerita macam mana mulanya hanya paksa rela pergi tapi yang wajib aku orang terakhir siap kihkihkih sampai pantai aku orang kedua teruja.mari kita mulakan pengambaraan kita

azumar cakap inilah bibik saya,akulah bibik paling comel hahaha


finally port dickson babeyh!


for the first time naik banana boat and i was like excited gila.

siapa paling comel? mestilah anaknya hehehe

nampak tak saya lah anak paling gedik hahaha

                            
the girls.


esok paginya memang dah berazam taknak basah nak tidur je dalam hotel tapi azam dicampak jauh jauh lepas je breakfast terus turun pantai.pastu bodek abah nak naik ni : jeng jeng jeng


inilah dia,cerita paling best abang tu bawak laju gila nak mati yang kelakarnya aiman tercampak keluar dia boleh rilex je kalau aku tercampak keluar memang aku menangis tengah tengah pantai tu.seriesly rasa macam terkeluar jantung aku melantun lantun atas bendalah tu.pastu boleh abang cakap best tak dik?and i was like you want to kill us tapi dalam hati je lah.


kami main lumba lari dekat pantai dan pemenangnya ialah :

alfath dan aku ketinggalan dekat belakang *nangis*

bubye port dickson :)

No comments:

Post a Comment