rindu,,,,

assalamualaikum w.b.t.

ehem ehem rindunya rindunyaaa blog kita ni lame dah rasanya tak update post baru.gila kau entry terakhir pasal hari raya, berjanggut abad jugak punya cerita raya tu nasib baik cerita raya tahun ni kalau tahun lepas *muncung bibir ala-ala 5 days mc* entry kali ni tak panjang berjela mana pun, kalau buad baju pun tak tutup molek badan tu, euwww seksinya ehem kiranya ni entry seksi dari n'nur syue.auwww! tergoda nyah.hahahaha. bertambah malas lagi nak update blog bila dashboard tukar baru, putih je tak comel langsung bertambah sedih lagi bila aku punya tak boleh kembali yang lama.

sejak bermenjak ni banyak sangat benda dah terjadi dekat aku.ahhh kenapa kenapa kenapa aku *sigh*   trial dah berkurun jugak lepas dan resultnya sangat entahlahhh rasanya macam perlu dua atau tiga bulan lagi untuk spm bukan kurang sebulan ni.tak ayomat geset go lagi nak spm tapi tak sabar sabar nak spm biar cepat cepat habis tapi sedih tinggalkan sekolah sebab..., biarlah masa yang menentukan nanti ape nak jadi ,*emotional lah pulak* doakan spm saya masa depan saya.

mungkin ada yang dah lupa macam mana rupa saya mungkin ye mungkin,jangan baling baldi dulu.


masih sama bukan,bezanya sekarang mungkin nampak sedikit intelligence kerana ke-stressan yang melampau.  

tak cukup lagi ade lagi satu, tapi yang ini mungkin nak tunjuk comel sikit, sikit je *puiihhh*


insyaallah akan update cerita baru selepas majlis graduasi.wasalam.

No comments:

Post a Comment