sebelum raya.yeay!

assalamualaikum w.b.t.

ini cerita menjelang raya ya ampun amat teruja. ramadhan kau pergi jua tinggalkan aku semoga ramadhan tahun depan kita berjumpa lagi yang pasti detik itu aku bukan budak sekolah lagi *ahh paling muka crying*

aku tahu aku comel.aku percaya aku comel *LOL*

ketupat rendang sila nikmati kawan penat memasak malam ke pagi...... dam dam dum bunyi mercun......

esok tengahari siapa tahu kau tak dapat lihat aku di malaysia yang engkau mampu hanya pandang ke langit melambai tangan pada si merah putih bergerak di awan nano nano.menangis tak berlagu sayangku.ya itu yang pasti tahun ini aku tidak beraya di malaysia jauh menyeberang laut china selatan di brunei.gembira itu pasti.sedih usah ditanya banjir kajang kelak.

kesempatan itu izinkan aku menulis eh ini empunya aku tidak perlu memminta izin untuk menulis.

saya*lebih sopan* an-nur syuhada bitni amran pohon ampun dan maaf untuk mereka yang disayangi yang dikenali yang mengenali diri ini.ya aku mengaku aku banyak silap pada mereka secara sengaja mahupun tidak.alah nama pun manusia normal buad salah tidak buad salah abnormal namanya kurang hormone di suatu sudut mungkin.siapa tahu? harap maafku diterima pakai oleh mereka bukan pakai buang ye.no no no*jari ke kiri ke kanan* trial spm lepas raya sangat spoilkan mood raya tapi jangan kau bimbang sayang raya tetap raya duit wajib kumpul bawak kahwin nanti.hahaha.please pray for me,him,friends.

selasa malam hari terakhir berpuasa di hostel sekaligus tahun akhir juga tahun depan no school no baju sekolah no tudung sekolah.gembira sebenarnya sedih semestinya.pedulikan takkan nak undurkan masa.mana mungkin.pertama kali dalam hidup terawih 20 rakaat *smile face*. pastu majlis mohon maaf khas budak asrama saje oke.cuba kawal air mata dari mengalir tapi malangnya aku tewas untuk dua insan ini.ahhh aku kalah no medal gold.sorry malaysia hahaha.teringat dulu dulu sangat meriah sekarang entahlah mungkin aku penyebabnya puncanya mohon maaf sekali lagi tapi aku selesa macam ni ya walaupun terasa itu bukan diri aku sebenarnya.hipokrit.peduli apa mungkin itu lebih baik untuk mereka.sekian sesi air mata. *lap air mata*

hari terakhir sekolah.biasa biasa je.cikgu cikgu main lumba lumba nak habiskan semua chapter.masih tinggal sisa baki takpelah tawakal je.yang dah belajar ni pun tak tentu semua dalam otak apetah lagi bila dapat ilmu baru kan kan.pertama kali kelas sejarah aku mengantuk yang amat dari tersengguk sengguk terus kepala atas meja.maafkan saya cikgu,cikgu comel hari rabu tu.hehehe.aku khuatir pyhsic aku bukan benci cuma tak minat jadi malas nak belajar.macam mana ni.ikut nasiblah nampaknya *sigh*

ain rushdi jiran sebelah dalam kelas.

akhir kalam,selamat hari raya maaf zahir batin.doakan perjalanan kami sekeluarga selamat tiba di brunei darussalam. muhammad syukri me miss you badly tahu!

No comments:

Post a Comment