hari raya saya :D

helloo assalamulaikum w.b.t.

wewit hari raya macam ni lah nak tengok anak dara masuk dapur melawa sakan sakan sokmo.tak terkecuali saya.tiga baju kurung dimanfaatkan sepenuhnya.no books.trial?ada apa.sekian maklum tahun ini saya beraya nun jauh laut china selatan brunei darussalam yang sultan dia hensem macho tu.tapi malangnya brunei raya hari isnin ahad kena puasa lagi *crying* tapi suka rianya kami sekeluarga melarikan diri ke miri sarawak untuk berhari raya.yeay yeay raya raya.selamat hari raya diucapkan kepada semua.eh tetiba kan.selepas ini hanya banyak gambar daripada ceritanya.sila amati gambar tesebut.tergoda ternoda tersuka.jauhkan.terbenci tergeli ternyampah.elakkan.sekian.

*syawal pertama.miri,sarawak.

adek saya baru darjah enam tinggi macam galah.arghh aku kalah!

adik beradik.sila ambil kami jadi iklan gigi ye ye.

kawan kecik kecikdulu dekat miri.sekarang dah besar panjang dah.
malu dah nak main kejar kejar macam dulu.eh nama diorang pun lupa dah.LOL.

kawan lama mama.ya allah anak dia semua hebat hebat belaka pandai pandai sokmo.

*syawal pertama.brunei darussalam.

raya pertama saya.comel kan saya *buuuuu*

en amran's family.kami memang tiada tema baju nak raya.semua tak pernah
sependapat.nak buat macam mana kan.

ini dia anak gegurl yang nak bawak balik menantu lelaki sorang satu.hahaha.

eh ini bukan lepat pisang k.this is kelupis.kiranya macam makanan wajib raya dekat sana lah.


ini dia sepupu sepapat aku yang ohhsome gila.

meet my firstt anak buah saudara ye panggil.bila abang sedara kita kahwin then dapat anak.maca tulah kiranya.faham tak? baru tiga bulan tapi alahai comel gila.


*syawal kedeua.brunei darussalam.


kami pergi beraya di istana nurul iman.
bayangkan 11.30 sampai 2.30 baru balik.gila tak gila itu.

eh eh bangla dekat belakang tu.siapa punyaaa?!

nampak tak siapa watak jahat baiknya dekat situ.

aku sudah bilang kami tak pernah sedondon.


sepupu-pupu ku.

finally bye brunei.

sampai sini sahaja hari raya saya.minggu depan trial spm.ohmaigaddd tak sedia lagi.chapter form four berkurun lamanya tak sentuh akhir sekali semasa mid year exam.ohhhh wish me luck and pray for me.sekian wasalam.

No comments:

Post a Comment