aku wira wirawati negara.eh!

assalamualaikum w.b.t.

sedar tak sedar hari ini dah 16 ramadhan lagi 14 hari nak raya dengan itu trial spm menjangkau tak sampai sebulan lagi.kesedaran sudah ada kerajinan makin bertambah cuma kadar mengantuk sangat tinggi puratanya trial spm bukan barang mainan yang kau boleh buad sesuka hati.harus diberi kasih sayang secukupnya wajib dijaga dengan elok biar comel comel belaka kalau tidak tak layak jadi graduan smk abdul jalil.sekian.


bayangkaaaannn *juling keatas*

jumpa kawan baru tidakku kesah,buad keraj amal/kebajikan tidakku kesah lagi,aktiviti yang menguji iman dan kementalan tidakku kesah laahhh,flying fox lumpur kotor bersih pacat lintah hisap darah terjun sungai lari 500 m bagilah ape saja tidakku kesah sama sekali malah aku mungkin sedikit teruja untuk berhadapan dengan semua itu *fikir banyak kali* basuh segala baju seluar barang dalaman tidakku heran langsung sungguh aku sudah lali. berkawad/pembarisan kot dan perubahan drastik gila babun terhadap mukaku sungguh ku tidak boleh terima sama sekali.tolonglah aku kawad sangat hodoh rupanya memalukan negara sahaja kot.sungguh percayalah.excusekan saya untuk kiri kanan kiri.boleh?!

mungkin orang yang paling gembira masa aku ditayangkan dapat plkn nie mama lah tapi mengharapkan jugak yang dekat-2 je.aku tak ade lah heran mana dapat plkn nie sampai menangis bengkak mata konon tapi tolong jangan bagi sampai ke luar negeri selangor pengalaman ngeri oke berada di tempat orang tak kenal sesiapa *angkat-2 kening* takpe takpe set in your mind plkn sangat best tak ade lah teruk mana plkn tu nye sijil die mahal doe orang tabik spring kau ado *angkat muka* bagi sesiapa yang single tu masa ni lah korang menduakan diri kau tu.bila lagi en en hahaha.ehem ehem kita takpe dijamin kesetiaan seratus lima persen lebih lagi.insyaallah.

No comments:

Post a Comment