sekadar suka suka.

assalamualikum w.b.t

ehem ehem tengok cermin *kcomel* rasanya macam lamu jugak tak tulis entry dekat sini takpe takpe jangan merajuk nanti tak cunnn!k sekarang tengah eksaited gila tengoklah tittle entry pun tah pape.eh cepat cepat lah nanti semua terbengkalai cerita tuptup dekat tong sampah.kesian *geleng kepala* act,banyak benda nak tulis tapi tapi tak tahu nak mula dari mana.acano ni *tanda soal*

selepas 30 minit,

bertarikhkan 8 july 2012 pukul 9 ke 25 minit malam bersaksikan semua rakyat yang hensem yang comel dengan rasmilah gugur lah talak tiga menjadi nydp asrama smk abdul jalil.ohhh indahnya dunia segala bebanun enam bulan lebih was gone,alhamdulilah.walaupun pada mulanya malu sebab menangis depan acap bila cakap form five malam ni ade perjumpaan bincang lantik mpp baru dan aku pada masa tu nak lompat pun ada jugak tapi eden sabar sabar dan akhirnya kegembiraan itu dinoktahkan dengan air mata di makmal chemistry.sekian :เดกി

konon kata-kata terakhir sebelum beregelar mantan:D

haritu 14 july sekolah ada buad hari keusahawanan dengan kesenian.malam tu kita dengan intan tolong cikgu masak sampai pukul satu pagi oke.ehem ehem petanda baik boleh buad jadi bini ni.padahal makan je banyak tolongnya budak lelaki je banyak buad eh kalau kami tak masak dorang tak makan malam tu tau.kan petanda lagi boleh buad bini tu bukan bibik ye aku sepak kang *hahahaha*.semalam tu saya dijadikan bahan jenaka dorang sampailah keesokan harinya.gua rasa sangat malu doe *kesat air mata* yelah kadang kadang kita melatah mana lah nak pikir keadaan sekililing dah terkejut melatah je lah en en tapi mereka telah mempergunakan aku ahhh sadisnya! tapi takpe takpe sabar sabar sabar.mereka nak gurau degan aku tu.

tenga goreng ayam.ei tudung tu kan aku nak tembak je.ohh ye kita
memang ada spesis dua gigi taring pun.

eh itu cincau ye,jangan nak geli sangat tengok.tembak nak?!

esok paginya lepas subuh pergi rumah cikgu tolong apa yang patut.nak tahu tak nak tahu tak *angguk kepala tau* pagi tu en en tugas pertama kita ialah goreng ayam *ayat budak darjah satu* ehem ehem kan banyak petanda tu boleh jadi bini yang excelent gila tu!ehem ehem syuk shukor sila buad barang hantaran cepat-2 ye.kgatal.hahaha! sambung cerita. lepas tu kami pi merayau gerai ke gerai pastu duduk dekat pangkin menunggu kedatangan alysha yang berabad tak jumpa sambil-2 tu kena usik lagi ya allah baru aku tahu teruk rupanya aku melatah buad malu je.eii tak ingat lah apa jadi dah tukar cerita tak best langsung *menguap*

tiga orang mamat ni yang suka buat aku jadi bahan gelak yang pakai spek tu kapla ye.
takpe takpe sabar sabar.*perhatikan awek cun baju kuning tu*


alysha dan alifah.

next cerita diingatkan kalau anda jenis yang penggeli pengannoying tolong jangan baca tapi aku tahu korang mesti nak baca en en takpe takpe tak dapek den nak tolong baca je lah.

*testing suara* kcomel comel*

dear 16 july 2012,
♥ alhamdulillah we almost 3 years moga sampai bila-2 biar sampai syurga,aminnn.
♥ terima kasih untuk semua yang manis semua yang pahit semua yang duka semua yang suka semua yang comel pendek kata terima kasih untuk semua semua lah.simpan sampai bila-2 biar nanti boleh cerita dekat cucu cicit,insyaallah,aminnn lagi.
♥ terima kasih setiap hari puji saya comel walaupun kadang-2 saya cakap awak tipu padehal saya suka gila sebenarnya cuma malu je kadang-2.hehehehe.
♥ maaf untuk segala yang menyakitkan menyampahkan mengannoyingkan dan semua lah.takpe takpe benda tu semua ialah kenangan nanti dah besar mesti tergelak kalau teringat.
♥ semoga awak sudi jadi hero saya buad selama lamanya dan seharusnya saya jadi heroin awak sampai bila-bila.siapa lagi nak jadi?saya sorang je boleh orang lain tak boleh nak kena tumbuk?!
♥ jika sudi doakanlah kami berjaya dunia akhirat dan dipanjangkan jodoh,insyaallah aminn.

hari khamis hari tu kita masuk kuiz kimia kebangsaan.ya allah susah yang amat soalan die dalam 40 soalan aku rasa kurang sepuluh aku jawab dengan hampir yakin tapi tak yakin lagi.soalan-soalan yang lain tak pernah den buad dekat mana-2 latihan before ni.lepas tu baru aku tahu rupanya soalan kuiz tu tak ikut format spm sangat pun *muka sedih* baru berangan konon nak masuk kuiz kimia antarabangsa kononya nanti dah yakin gila jadi pharmacist ni.tapi apekan nasib rasanya soalan yang betul mesti bawah 15 kot.takpe takpe redha.redha itu iklhas en en en.

pagi tadi lepas baca yassin dekat dewan sri bestari pelajaran pertama kami belajar ialah pendidikan sivik kewarganegeraan itu subjek mesti wajib setiap kali pereksa dapat A+ kalau tak buad malu je.pastu cikgu azlina bagi A4 paper suruh tulis apa yang kami rasa sekarang sedih ke gembira ke bosan ke.pastu kita dengan ain rushdi pun gedik gedik pikir nak tulis apa.perhatian ye saya dengan ain rushdi kalu bergabung memang terselah gediknya tu memang tak dapat nak tolong dah.gedik tu harus bagi kami berdua ye sekian.

memandangkan entry dah macam panjang berjela dahlah bosan perasan comel pulak tu nak muntah aku baca kalau ada batu ni dah lama dah aku campak dekat minah ni doe.mesti korang cakap macam tu en en eleh tak nak mengaku pulak sepak nak?!

dengan itu,saya annur syuhada yang comel ni ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang penuh keberkatan.semoga puasa tahun ini lebih baik dari puasa tahun lepas.insyaallah.wasalam w.b.t.

No comments:

Post a Comment