kehidupan aku.

assalamualikum w.b.t
inilah kehidupanku,
di mana kehidupan yang setiap pagi sampai malam same,
mungkin ini takdir kita,
mengajar kita erti berdikari erti persahabatan erti tanggungjawab erti semuanya lah.
mungkin kita tak merasa semua erti tu,bila kita tak ade kehidupan macam nie.
paham tak apa aku nak sampaikan nie,takk!*ahhh,patah seribu*


dua minggu sebelum nie saya macam YB dari planet asing,grrr busy gila pegang buku waktu malam je.seminggu lepas hampir setiap malam aku dengan intan tolong warden sampai satu pagi,ahhh ini semua kerana kau,kalau bukan kau mungkin kami tak macam nie kalau bukan kau pasti nya tak macam nie.menciikk ahhh.

percaya tak percaya tak kita kan masuk marhaban untuk MTQ,ahhh semua tak percaya kita masuk marhaban ada yang gelak ada yang melango,ahhh ini sangat tak adil bagi aku.chettt!muka aku nampak kejam ye sampai orang tak percaya kita masuk marhaban,wewitt kita nak jadi solo tapi kan kan suara kita tak diiktiraf tahap kemerduan tu,kita iktiraf sendiri sendiri je,heeee *tangan di bahu,mata pandang langit*MTQ tu majlis tilawah al-quran,kau ado?tak!kdiam bye.


setiap pagi rabu mesti semua orang bukak cerita semua cerita nak bukak,apa yang jadi apa yang bergaduh apa yang itu apa yang ini ahhh semua lah!aku ri ri rimas aku bo bo bosan.macam lifeless je bila tak tengok vanilla coklat tu,eleh macam dieorang tu sweet sangat je,ehh kita dengan syuk kita lagi sweeeet lagi omeyy omeyy je.kjeles,nak duduk rumah malam selasa boleh tak?

nak tahu tak nak tahu tak,sekarang kan kita kan tengah ade masalah nak makan nak minum.ahhh sakit sangat.bila bukak mulut besar besar,mak kauuu besar gila yang warna putih tu alahh yang ulser tu yang mata ikan tu yang sakit gila tu.kbye

No comments:

Post a Comment