past weeks memories.

assalamualaikum w.b.t.
heee,rindunyee blog rindunyeee.
entry panjang,tolong faham keksaited-tan tak jumpa laptop dua minggu.

rindu saya tak?ingat lagi tak muka saya?

cerita asrama:

pagi pagi pukul sembilan dah sampai asrama,ya allah rindunya naik dorm terus nampak intan dengan syakhira nampaknya lima tahun berturut kita dorm fatimah,katil atas side sama mungkin itu jodoh kita *senyuum*.then lepas zohor kita syakhira,intan jaga pendaftaran tak ade lah penat sangat eh memang tak penat langsung lah.

pastu hari tu die datang,eh kita dapat hadiah lah bear angry birds merah lagi omeyyy tau macam kita tapi kita tak angry angry kita cool cool aje.pastu dapat tabung angry birds lagi konon macam tabung masa depan kumpul duit sama sama banyak banyak letak dekat tabung tu nanti dah besar,duit tu boleh bawak kahwin pastu tabung tu boleh jadi turun temurun dekat anak cucu cicit nanti.boleh buad bed timestory dekat dieorang.*sengiiihhh*

dan entah kenapa aku kenapa aku harus kah aku mesti kah aku patut kah aku layak kah aku kenapa harus aku kenapa tak syakhira ke intan ke irdina ke kenapa aku.*berapa banyak kali aku daa* sunguh macam nak menangis bila cikgu kata aku,bila masuk tandas,memang dah menangis pun bila sampai sekolah terus jumpa mama kata nak keluar hostel boleh,then mama macam marah.sungguh aku takut sangat takut aku takut itu aku takut ini,nak buad salah sikit aku rasa macam serba salah gila walaupun lambat turun prep seminit,tak tegur lagi rasa macam serba salah gila gila bila nak tegur kawan.acano lah nie.

kita adelah tanya sorang dua budak form one cenggini:

senior:akak garang tak?
junior:*senyum* garang sikit lah.
senior:*gelak* kenapa?
junior:kalau akak cakap,akak macam marah.
senior:k diam*eh betul ke?*

dari minngu lepas asyik hari orientasi aje,cikgu cakap dekat depan buad kerja sekolah dekat belakang kalau lapar makan biskut kalau haus minum air.then sabtu lepas ade senam robik pastu sukaneka pastu main macam maharaja jepun konon nya.dan entah kenapa wan susah nak senyum dan entah kenpa kami gelak terbahak gila bila die orang buad wan senyum tapi entah kenapa die boleh tak senyum.kebal betul seyuman wan nie.

gambar?hampa =(

cerita sekolah:

first day school pepagi buta dah pergi sekolah cop tempat dan kita tak ade ah duduk depan sangat tak ade ah belakang sangat bawah kipas oke pepagi memang kedinginan kiranya macam boleh dekat london ah.memula elok aje die duduk sebelah kita pastu entah kenapa sekolah tu buad semua lelaki kena duduk depan nasib baik depan satu baris aje.so guru kelas kami datin oke kau ado?konon macam berangan tahun nie jamuan kelas dekat pavi ke hotel five stars ke kan kan.

first subject belajar hari tu add math,progression tak ade lah susah mana tak ade lah senang sangat dah namanya add math memang cenggitu lah rupanya.dan dan kita macam tak suka chemistry form five,ya allah tak best nye acano nak jadi pahrmacist nie acano nie.oke tukar cita cita.dan dan paling tak sabar nak belajar agama pasal kahwin tu pasal talak ini nanti kan ustazah nak buad lakonan konon macam ade pengantin ade wali ade mak andam ade wedding planner. *eh nak jadi pengantin lah*

before balik asrama kan kita kan ada beli botol baru tapi botol tu bengong sangat rendam air panas dah lebur rupanya botol tu plastik bazir duit saje beli botol tu dah lah sepuluh ringgit mahal tu woii.pastu kan pakwe kita nie kan baik sangat alolo gedik nya,hwehehehe.pastu kan pakwe kita kan beli kan kita kan botol baru,alolo terharu lah nangis ah cenggini.pastu dengan macam bangga nya kita bawak botol tu pergi sekolah,hueheheheee. *gedik lahaiii*

hye,inilah hadiah pakwe titew bagi omeyy nye baik nye pakwe titew.

rabu hari tu ade pendaftaran kokorikulum then budak asrama semua wajib masuk kelab briged pencinta sungai aloh yang syabas tu,kalau orang macam tak paham lagi cakap cenggini aloh yang yang syabas tu yang loji tu.oke paham!then permainan kita amek petanque,ape benda petanque tu pun aku tak tahu.pastu unit uniform pengakap lagi pastu dapat jadi bendahari,ya allah malas nya lah nak kutip,kang aku jadi along gangster kang. *takut tak takut tak*

sungguh tahun 2012 nie macam tahun mencabar kiranya advanced lah konon macam sedih aje penuh perasaan serba serbi salah nya takut spm nya perit duka nya.ahhh! siapa sukarela nak dengar cerita kita, sedih nie =(

No comments:

Post a Comment