oke meroyan.

assalamualaikum w.b.t
aloh,hari ini dah balik hostel *muncungg panjanggg*
tajuk entry gila annoying.

saya suka gila ayat nie.
durratul ashikin minta izin ye letak status awak di blog saya.

saya benci gila balik hostel saya bosan gila duduk rumah,dah sudah orang comel meroyan mati anak suami.betul tahun ini saya benci gila balik hostel kalau tahun dulu tahap kebencian tak ade sampai meroyan macam ini selalu meroyan rindu muhd syukri..*kgedik,gedabusshhh.*

saya tak boleh terima hakikat yang saya kena pegang amanah besar gila babeng,sungguh saya takut nak pegang amanah yang besar gila babeng.lain lah kalau bagi amanah jaga kereta ferrari ke,jaga lee min ho ke tak pun jaga muhd syukri sepanjang hidup *tangan di dada,cakap amiinnn*.
tak ape tak ape kita redha,macam nie lah nak jadi bini aaron aziz,hehehe.

homework saya karangan saya,ya allah adek saya cakap karangan macam darjah enam adek saya yang darjah enam pun boleh buad karangan macam tu.betapa keaslian nya bahasa malaysia aku macam mana nak spm bagi A+.malu nya last last adek saya tolong buad karangan untuk saya,ya allah ayat die di luar minda aku.kbye aku malu.

pakwe kita cakap blog kita comel tapi ada yang dulu dulu lagi comel pastu pakwe kita cakap kita pun lagi lawa pakai tudung bawal,aloh awak nie suka buad saya malu malu kucing.pastu pakwe kita cakap lagi masuk lah pertandinagn blog mana tahu boleh menang kita pun cakap alah malas lah dulu selalu jugak masuk tak pernah menang.*cakap suami jangan lawan* gedik siot minah nie.kesah mende aku.hahahaha.

tolong doakan saya rajin belajar rajin bangun awal rajin pergi kelas tambahan.followers saya lagi 30 orang nak genap.dan tolong doakan saya bahagia dengan muhd syukri.kbye.

No comments:

Post a Comment