talk too much.

assalamualaikum w.b.t


sebelum update pepanjang lagi,cuba dengar lagu dekat blog kita,alolo omeyy takk romantik takk sweet takk omeyy kan sweett sangat,tolong ah kita nak tengok cerita ombak rindu lagi nak tengok aaron aziz kita nangis lagi.tolong ah sekarang asyik dengar lagu aje sampai masuk tandas keluar tandas bangun tidur nyanyi lagu tu aje,tak syiokkk ah tak feelll ah tak besttt ah.

wewitt wewitt lagi dua minggu nak sekolah.oke boleh tak nak jerit kekuat nak cakap cenggini bagusss aku memang suka sekolah nak dekat nanti hujung minggu mesti belajar pulun habis ah baca buku kita kan nak spm nanti *angkat-angkat kening* kalau boleh esok sekolah lagi bagus tolong ah saya series nak belajar sungguh nanti tahun depan saya menyesal sbb tak study cuti hari tu,sungguh saya malas semua lah malas tak feel ah study dekat rumah kan.T_____T

kesedihan saya bertambah sedih pilu sebak dah ah handphone rosak sungguh rase macam alahai boring nya hidup boring nya boring nya! tolong ah saya rindu syuk saya nak text pon susah apetah nak call =[ ade fb bukan nak online.komputer dekat rumah saya sungguh dah sewel nak bukak mozilla habis berita setengah jam nak tunggu loading nya lagi ini update pon guna notebook tu pun kena gaduh baru boleh dapat.alahai bosan tak dengar cerita saya.

nak tahu tak sungguh kita kan tak sabar kan nak beli barang sekolah baju baru tudung baru kasut baru stokin baru pen baru kasut baru alahaii semuanya baru dan dan dan tiap tahun tema barang sekolah saya warna pink dari pensel tekan sampai lah botol semua pink,alolo omeyyy tak saya,huehehehehe.ya allah cepat lah 2012 sesungguhnya saya tak sabar nak sekolah nak belajar nak perah otak untuk spm.euwww tak sabarnyeee.

aku rase macam waddefack waddeshial waddehotakkau.wireless macam saje nak pahala lebih suruh aku mencaci sialan die,dah puas hati kau pahal free aku bagi.tolong ah faham handphone aku dah rosak ini wireless macam entah pape.kperhatian saya dah rosakkan satu tempat usb dan lagi satu tunggu ajal maut pangiil,puas hati aku! *marah nie*

No comments:

Post a Comment