sungguh tak suka.

assalamualaikum w.b.t

hello!ohh pleasseee rindu saya pleasseee pleassee!ktetiba saya benci perasaan macam gini di mana saya rindu mereka like crazy song guysss ohhh cuba faham perasaan saya sekarang tolong cuba.oke terima kasih :/

tolonglah faham di sebalik tersirat tersurat ini =[

saya rindu mereka tiap malam mereka muncul dalam mimpi,keselalu nya mimpi tu mesti mcam gini.kononye kita dekat sekolah kita dekat asrama overoll macam cerita kita dulu dulu.bukan kisah dongeng macam stacy tu ini kisah ala ala imaginasi yang meragut hati saya supaya rindu mereka acapkali.sungguh saya tak suka perasaan mcam gini.

kenapa pelajar sekolah seperti kita semua perlu ade nye cuti yang panjang cuti akhir tahun semua cuti tu macam bazir masa cukuplah cuti tiga minggu pastu sekolah boleh belajar kalau cuti macam gini buku sentuh bacanya tidak.

ohh tadi lepas tngok masterchef bawak buku addmath turun bawah konon nak study tapi haktuiihh pastu bawak buku bio pulak haishhh tak menjadi,tengok mood mcam gini mempengaruhi oke *cakap saja kau malas*.sungguh saya tak suka perasaan mcam gini.

post kali ini agak pendek tak panjang,tangan saya sakit mak saya kata salah urat kot dan sekarang die mcam bengkak kot kiranya nak buad kerja tangan kanan lebih aktif tangan kiri pasif aje.wasalam.

lagi satu ini,perasaan jeles mcam gini pon saya tak suka,sangat tak suka.sungguh tak suka.

No comments:

Post a Comment