sampaikan lah rinduku padanya,heee!

assalamualaikum w.b.t
semua benda akan menjadi indah
jika kita tidak memburukkan nya.

hello,sepertinya hari ini aku pergi ke langkawi ya duabelasharibulanduabelas walaupun aku pergi ini atas dasar paksaan tapi aku janji aku akan bolot sebanyak mungkin coklat dekat sane biar semua adek beradek aku dapat dua coklat lagi bagus biar yang paling kecikkk *grrr,balas dendam ah nie*.

saya tak tahu ramai ke tak rindu saya yang pasti mesti ramai,muhehehe haruslah saya rindu dia dan mereka semua pasti dia dan mereka semua akan balas rindu itu pada saya,ye! saya sangat pasti *ohh tolong cakap kauorng rindu aku*

mungkin kepulangan saya drpd langkawi memberi impak besar dekat kauorng ye lah siapa lagi kauorng akan mintak coklat seharusnya dekat aku kan,heeee!mungkin juga pemergian saya ini pasti ramai yang rindu dan seharusnya dia,ya dia,dia yang punyai suara paling sedap kalah anuar zain uollsss,huehehe dan dia yang meragut tangkai hati saya *apo benda tangkai hati tu,haishh nak jiwang nie kene bagi feel lebih ah*

nanti saya dekat langkawi pasti saya akan ingat rindu sayang awak sepertimana kuatnya cinta hariz dan izzah gayanya seperti itu lah cinta kita,bezanya itu wayang kita betol betol bezanya lelaki itu aaron aziz perempuan itu maya karin bezanya lagi mereka berlakon kita tidak berlakon kita original punya,muehehehe.

jangan lah kau risau aku tak kan berpaling dekat lelaki lain nanti sebabnya mereka tak pandang aku langsung dan aku pun tak pandang mereka cuma perhati dari jauh tapi jangan lah kau risau aku kan rabun aku kan malas pakai spekmata pasti aku tak nampak mereka,ohh percayalah aku tak tipu kau.

lagi,jangan risau coklat untuk awak pasti saya belikan naik ke tahun baru awak terus jumpa saya minta coklat pasti saya berikan siap ade cop mohor langkawi lagi.jangan lah awak risau tiap hari saya akan mesej awak walaupon kita dah sampai tak ade benda nak cakap ohh sumpah kalau cenggitu saya rase nak nangis saya sbb saya takut awak bosan *kenapa ah aku nie cengeng sangat*

awak jangan lah risau,kita sayang awak walupun dekat fb lelaki yng im tu, tapi percayalah saya tak suka mereka jauh sekali sayang apetah lagi rindu merindu ter detik perasaan di hati ingin berkongsi kasihh jauh lutut dari muka,dengan aaron aziz pon tak cenggitu awak sorang aje cenggitu tau *kenyit kenyit mata sikit*

khas untuk awak muhd syukri mohd shukor *malu letuw malu letuw terharu tak?* sampaikan salam rindu saya dekat dia,heeee .haisshh sudah apehal entry kemain jiwang nie,kbye.
pukul 2.50 pagi.selamat tidur

No comments:

Post a Comment