make a new wish.

assalamualaikum w.b.t
pak sameon mengorat janda baru,
mak senah mengamuk baling kuali,
ehhh,hari ini sudah tahun baru,
aloh,kita spm lah,eii mencinyaa.
*pantun cenggini boleh buad karangan tak?*

hello readers,amboiii sekarang mesti semua pulun habis update status facebook,twitter,myspace,ehh?friendster,ehhhhh?para bloggers mesti rakus jari dekat keyboard tulis azam baru nak jadi anak baik nak belajar rajin rajin nak banggakan mak ayah.aloh itu normal kau geletek die sampai separuh nyawa azam baru die tetap yang itu jugak.

wewiiit wewiit kita kan dah tujuhbelas,kita kan candidates spm,kita kan sampai bila bila mesti makwe syukri,insyaallah,amin cepaatt!

dear myself,
1. semestinya nak jadi lebih baik dari sebelum ini.
2. seharusnya nak belajar rajin rajin supaya nanti besar boleh jadi pharmacist nanti kahwin pun boleh wedding of the year,hehehehe.
3. sewajibnya menghapus kan jerawat dekat muka yang secara tak lansgung timbul merata rata.
4. seangkatan dengan itu nak jadi graduan untuk smkaj dan utamanya naik pentas untuk subjek yang paling cemerlang,insyaallah.
5. sebetulnya saya nak terus jadi diri sendiri.

dear friends,
1. kita kawan sampai bila bila hingga jasad terpotong duapuluh kerat.
2. kita sama sama belajar untuk jadi lebih baik lebih cerdik dan lebih omeyyy,huehehe.
3. kita jangan lupa segala suka duka lara manis masam tahun 2011.
4. kita berusaha menjadi batch paling cemerlang spm *kan ade faris,hehehe*

dear boyfriends,
1. supaya kita berdua berjaya cemerlang sama sama.
2. supaya kita berdua lebih lagi memahami dan lebih lagi serasi bersama.
3. supaya kita berdua lebih panjang jodoh maka lebih cinta,huehehe.
4. aloh,segan lah nak tulis banyak banyak,huehehehe.

dear spm,
1. saya harap soalan tahun ini semua senang macam 1-1=0
2. saya harap awak jadi teman terbaik sepanjang tahun ini.
3. saya harap awak akan bagi saya straight A's.








2011 terima kasih menjadi terbaik dan aku kan sematkan kau seeratnya dalam otak biar nanti turun ke hati.dan 2012 pastikan awak lagi ohhsome gitu.selamat tahun baru dan semoga berjaya dalam hidup =)dah kbye. *oke aku malas*

2 comments:

ain soofiyah said...

Selamat tahun baru.. Hope u wish will come true

annur syuhada said...

thankss.
awak jugak happy new year.

Post a Comment