kita kan ade boipren baru.♥

assalamualaikum w.b.t
make your days better than past
and keep as precious moments.

hello readers hello bloggers tengok tengok title kita sweet tak sweet tak,wewit kita kan dah ade boipren baru style boipren kita pon baru semua dekat body boipren kita baru baru omeyy lagi tau.siapa kata kita tak ingat boipren lama mestilah ingat dirindui diingati dibelai belai lagi selalu *euwww playgirls lah kita nie*

nak tengok tak boipren baru kita,omeyy tau omeyy macam kita jugaklah,mestilah boipren dengan girlpren mestilah kene dedua omeyy,huehehe.nanti boipren lama jangan jeles tau kita janji ingat awak ye lah awak dah dengan saya dua tahun lebih dah segala kenangan pahit manis suka duka,awak tak pernah lari dari saya,tapi entah kenapa awak tinggalkan saya macam gitu aje sedih tahu tak saya awak dah bosan ye dengan saya awak dah tak sayang saye ye,kbye.

ini lah boipren lama kita,awak jaga diri elok elok ye,siapa suruh rosak cepat sangat.

http://www.welectronics.com/gsm/Sony%20Ericsson/se-wt13i-pinkonblack.jpg
*google images*
dan inilah boipren baru kita,ade kaler pink lagi tepi tu tau,alolo omeyy nye die.

kita tak ade ah kaya nak beli blackberry,iphone,ipad tak pun samsung yang galaxy tab ye,no no no kia beli sonny ericsson aje tak ape ah asal touch touch jugak konon hebat letuw kan,hahahaha.ekeleh padehal aku touch bukan main ganas lagi,aku tercari cari handphone nie tak ade themes ye,ape ah boipren baru nie tak cool langsung.

yang duka laranya banyak contacts dah hilang nombor adek pyka saya pon dah hilang.dah ah saiz memory card die tak same dengan boipren lama habis semua gambar lagu hilang,eii menci menci ah macam nie macam ape entah.kmerajuk bye.

semalam kan mak kita kan buad tournament bowling untuk adik beradik kita je,pastu kan kita kan dapat nombor dua dapat sembilan puluh hinggit untung ah alfath dapat seratus untung ah juara kan.

No comments:

Post a Comment