november pertama!

assalamualaikum w.b.t
tadi dduk depan televisyen
skrng dduk depan komputer
ape hypothesis kau dpat?

http://data.whicdn.com/images/1850933/3039856404_e40dfe80e1_large.jpg

seperti nh diketahui satu dunia satu november sudah pon selasa lepas maka dngn itu saya sudah pon menjadi gadis remaja yng berusia enambelas tahun,enambelastahun oke layak untuk kahwin*gatal!!!satu november saya exam chemistry dngn harapan chemistry saya A,A- pon jadi lah asalkan tittle A milik saya untk chemistry,eceh konon nak amek berkat jadi pharmacist mementang exam chemsitry masa satu november!yeah sngguh tinggi harapan saya kan padehal buad chemistry hari tu mahu tunggang terbalik dunia saya.

di atas kesempatan itu saya nak mengucapkan terima kasih banyak banyak kpd yng wish saya yng nyanyi untk saya yng bagi hadiah untk saya yng ckap die sayang saya.terima kasih kpd rakan di facebook yng wish saya minta maaf sbb tak bagi responds awal2 saya di hostel.saya hnya mmpu like sajew untk wish anda.kpd rakan di hostel terima kasih nyanyi untk saya,terima kasih suap kek untk saya terima kasih jadi kawan saya terima kasih jadi kawan ketawa saya semasa saya sedih.kpd awak!terima kasih nyanyi untk saya,saya sayang awak saya pon sayang anda semua.

ohhh yeah!birthday saya tahun nie saya dpat dua jam tau!satu mama saya bagi satu adek fida saya bagi die bagi rantai sekali,terima kasih adek!lpas tu saya dpat coklat saya dpat poskad transformers tau!pastu saya dpat kek blueberry cheese terbaeekkk!setakat hari nie itu saja saya dpat insyaallah minggu depan ade lagi akan meyusul,ceh harapan tinggi sngat lah aku nie kan kan kan!

tahun nie birthday saya tidaklah sebest tahun lepas mcm ini dan ini dan hadiah saya juga tak bnyak mcm tahun lepas,tak ape saya tak kesah pon!maybe birthday saya tahun lepas tak nak ade persaingan yng lebih hebat,eleh nak jeles letuw!papepon tahun lepas adalah he happiest memories on first november!

happy belated birthday,
happy belated birthday
happy belated birthday to an-nur
happy belated birthday.
*ceh nak jugak nyanyi untk diri sendiri.

hope all my dreams come true!and always be strong dan tak lupa juga supaya saya menjadi lebih lebih rajin pada bulan duabelas dan tahun depan!dan menjadi yng terbaik di antara terbaik dan berajaya menjadi pharmacist dan berjaya menempuh rintangan dunia,wish me luck and pray for me.

http://data.whicdn.com/images/16732359/camera-kevin-arnold-love-memories-photography-Favim.com-115234_large_large.jpg

No comments:

Post a Comment