november kesepuluh.

assalamualikum w.b.t
make your days greeaattt.

http://2.bp.blogspot.com/_oV_MPhq6um8/TFZxziqHZ-I/AAAAAAAAAU8/htkBDIktHk4/s1600/tumblr_kvcpt7LdvN1qzbwa2o1_500.jpg

hello readers rase mcam seabad tidak update blog.maaf kerana kemalasan tahap maxima yang tiada tandingan mengalahkan tahap dewa nak mati oke cukup saya tngah menahan sakit perut yng tiada tolak bandingnya.mak saya ckap klau perempuan dtng sakit mcmgini kperhatian sakit mcmgini untk perempuan tiada istilah lelaki pondan bapok sotong semua takkan dapat oke sila jeles.berbalik kpd mak saya,mak saya ckap minum air 100 plus yng wrna putih tu padehal dah satu tin aku minum sakit die sngat sakit gila.

sisa baki cuti sekolah lagi sebulan lebih ohhh gosshhh!aku dah boring tersangat boring online blogwalking blogging texting calling eating sleeping grrrr mcam tak ade aktiviti lain.saya dah rindu nak sekolah saya dah rindu nak belajar*oke ini pelik!tahun depan nak spm form four punye chapter hilang dari memori dah mcam ilmu kene tarik ajew betul saya nak belajar tapi saya malas sngat.ouh tadi tngok fb afiq,alolo lawatan sekolah kkak die pergi sibuk bawak intan untunglah anda berdua oke saya jeles buweekkk.

before tu tahniah kpada pemai bole malaysia suka gila tngok bola mase tu adek saya smpai pening tngok malaysia nak gol tapi tak tergol mase penalti saya lari masuk bilik ttup telinga nnti malaysia tak gol jelas wajah saya dukacita then bila gol semua jerit saya rase saya jerit smpai rumah pakcik razak jiran sebelah well sngat eksited gila mcam yng golkan tu syukri shukor ajew,heeee kperasan.klau awak yng golkan mmng saya bangga nnti satu ckg jalil bangga kan kan.hahaha!

btw saya nak minta maaf sbb adelah dlam 4 ke 5 orng bloggers tag saya untuk jawab soalan segala bagai tu,semua tag bnda yng sama jadi bila rajin nak buad tak tahu mane satu nak pilih.grrrr!

No comments:

Post a Comment