novemebr ketiga.

assalamualaikum w.b.t
untunglah boleh tngk
lembu kene sembelih.
untunglah!!!untunglah!!!

hello,selamat hari raya aidiladha selamat dikorbankan lembu sekalian*oke itu dah lepas.activity hari ini bngun pepagi pkai baju kurung tolong mama dkat dapur*oke tu tipu then makan rendang,pulut,lemang tak pergi memane pon pkai baju kurung ajew lebih smpai ptng dduk rumah,amacam mcm uztazah pilihan tak,heeee!maka hari ini saye hbiskan video shahrin cool dan anwar hadi dan smlm encik mimpi!!ohhh mmng cool!yeah!saya tak balik kmpng nak smbut raya aidiladah sesama saudara saya smbut dgn family saya ajew,untunglah sape blik kmpng!untunglah!!!untunglah!!!!

then,lepas tngok semua video encik mimpi,tngok pulak shahrin cool,ohh!!!siapa tak kenal sila kenal cepat cepat.act,first tyme tngok video die mnggu lepas kott,nie pon terbaca blog sys adah the freak tuw,tak kan tak kenal kot!tipulah tak kenal tipu!!!tipu!!!tipu!!then dari situ tngok semua video die,ohhh!!untk maklumat die enambelas oke enambelas!sekolah same dgn amani aloh dkat smk saujana impian tuw dkat kajang tuw.kira die nie ade potensi lah jugak nak jadi mcm mat luthfi tuw anwar hadi tuw,hei muka die adelah ala ala korea skit!video die tak adelah bnyak mcm anwar hadi mat luthfi tu,setakat nie baru sembilan ajew semua nye not bad lah boleh dijadikan iktibar dan tauladan dan nasihat dan segala yng positif.



pastu tngok video anwar hadi.ape kau nak ckap aku ketinggalan zaman orng lain dah berabad habis tngok video nie kau baru habis tadi,ohh!!! two words who cares!aku yng tengok bukan kau kan kan kan :/

sesungghnya saya amat rindu dia!kerana ketandusan duit maka prepaid pon tak mmpu beli kau tahu prepaid kau tahu kredit kau tahu share top up!tak reti nak paham lagi ke?dari jumaat mlm tak dngr khabar tak msg tak call semuanya takkk!apelah awk buad skrng apelah awk pikir apelah awk makan pagi tadi.eh,awk dkat mane ye.sedih tak sedih situasi mcm gini!kekangan ini sering shje saya bermimpi handphone saya berbunyi menandakan ade msg msuk dari dia.apakah mksud di sebalik mimpi itu?yeah!november tahun ini mmng tak bessstttt!!!

assalamualaikum w.b.t,
tak jawab dosa,
jawab sayanggg ♥

No comments:

Post a Comment