dear october#8

assalamualaikum w.b.t
oke cukup!semua salah aku!
kau kan baik!*smpai ramai org benci kau!
ohhh!!!sngguh baiiikkk!!!!!


hello bloggers!lame tak update blog,maklum saya sambut deepavali dgn jiran lama saya dulu oke jgn jeles sari saya lawa tau warna warni satu malaysia punya!perut saya penuh maruku capati tosei,eh deepavali mkan bnda tu ke.oke nmpak sngt menipu kan grrr,tolonglah saya nak makan capati!!!setelah sekian lama saya tak update blog tiga hari ajew pon bnyak sngt cerita tapi malas nak cerita dkat sini.omk!!!header dah baru act nak baud transparent dah jadi dah edit dkat gimp tuw then still ade background lagi pastu cari tutors nak hilangkan background putih tu dah try buad tapi asyik kluar invalid error ajew,grrr sngat geram rase nak meraung melalak merajuk!amboi kalah orng hilang laki sepuluh tahun!grr,sesiapa bole tolong tak?

yeah!!!lagi berapa hari detik waktu october nak habis cepatlah cepatlah november cepatlah first november ohhh ingt kan diri exam belum habis lagi guhhh!tiga hari ajew lagi tak ape semua senang paper three ajew dgn chemsitry ekeleh dduk rumah buku tak sentuh nak kate senang pergi deyyy!!!tak ape semestinya pepagi dtng school dpat soalan bocor jadi tak payah nak risau mcm kucing berak tngh panas rilex ajew kucing berak dpan orng ramai cool ajew tak ade nak gelabah tutup muka lari lintang pulang esok dah bunuh diri.heeeee,saya mengharap soalan tidak susah yng boleh mejerumus saya ke lembah kegagalan seriklah setara dua pyhsic telah bawak saya ke lembah kegagalan itu.

cuti deepavali pon nak habis ahad dah balik hostel!alhamdulillah di sana saya akan belajar tiada lagi komputer tiada lagi handphone tiada lagi facebook tiada lagi blog tiada lagi drama yng ade hanya buku chemistry,biology dan pyhsic dan bear gocho saya!sudah lah saya tak snggup jadi orng bodoh bila ckgu soal terpinga pinga mencari jawapan sedangkan orng yng pandai berjaya menjawab soalan tu.sudah lah!!!saya dah serik mcm nie*tetiba ade kesedaran
.


grr,ayat dkat atas skali tuw.tiada ape aku nak ckap untk kau!cukuplah go on dngn life kau teruskan percaya ckap orng hati kau yng sakit aku rilex ajew kau tak matang lagi untk smua bnda nie.its up to you nak burukkan aku dkat kawan kau,aku kenal kau!nak buad mcm mane nasib badan lah kan.oke malas cari gaduh,peace=]

http://cdnimg.visualizeus.com/thumbs/a2/2a/keep,calm,words,bed,book,girl,grow,a,mustache-a22a4ee542e6dc189807d42ff0b55cc9_h.jpg

No comments:

Post a Comment