dear october#6

assalamualaikum w.b.t.
salam satu malaysia*tetiba.
saya suka mimpi ahad petang tuw!


http://i615.photobucket.com/albums/tt233/allieD19/favorites/tumblr_lc4lfdyKIe1qesp1ao1_500.png

well,setelah dua minggu tak update blog hari nie nak update jugak tak kira!tak kira!dua minggu baca buku hafal fakta main kekira dan stu minggu tak jumpe die!oke mcm org sawan hilang sepuluh laki,amboiii over sungguh kau baru kelaaasss gituww kan,kuikuikui.satu minggu jugak saya tertekan baca buku saya tertekan buad add math saya tertekan baca biology.saya ter tertekan ank paham pyhsic TER oke bkn suka suka aku ajew nak tertekan tekan nie,ingt aku suka sangat ke.

firtly,of course cerita pasal exam saya bkan form five nak cerita wow!!!betapa bestnye dpat graduasi pakai jubah naik pentas itu bukan saya oke,saya tak alami lagi benda tu insyaallah tahun depan saya rempuhi.the tak mungkin saya ank cerita argh!betapa bestnye jamuan pengawas dkt hotel golden horses tu sbb saya bkn pengawas!maafsaya tak upates cerita tu.seperti sedia maklum tinggal chemsit paper one two and three and biology pyhsic paper three,grr bila exam nak habis,titew tak sesabar nie nak hooreeyyy!bkn titew tak sayang exam tau tapi tak ade jodoh titew nak lelame dgn exam tak ape lah tahun depan exam mesti ade jodoh dgn titew.

bm:yeah!alhamdulillah bnyak idea mencurah curah buad karangan.
bi:seperi biasa grammar of course tunggang terbalik,dah nasib badan!
math:sngt sedih bila dngr math teruk,oke sumpah aku tak percaya tolong ckap tu bohong!
sej:essay saya jawab semua,maklum soalan bocor baca yng tuw ajelah kan.
pi:paper one payah sikit paper two dpat soalan solan yng keluar,maka senang lah!
add math:sumpah susah gila,paper two mencabar kewanitaan aku betol.
pyhsc:seprti biasa,pyhsic tetap susah walaupon dah dpat soalan bocor lagi.
bio:oke,first time aku jawab paper two mcm tak tahu pape,nak menangis babe jawab!

grr,rasenye tuw aje nak cerita pasal exan nanti ade masa titew update lagiii,esok smpai jumaat titew cutiii!yeay!!!tapi class chemistry tiap hari ade dua jam babe belajar chemsit,tak ape saya suka sngat sngat!!!tak mcm orng tu malas gila nak dtng.

No comments:

Post a Comment