september you sngt baik hati.

assalamualaikum w.b.t
hello september!!!
i love you*tetiba.

oke baru skrng kau nak update blog skrng dah bulan sembilan mane kau menghilang tiga empat hari,eh kesah pulak kau dkat aku ape motif tak ade motif oke bai silakan assalamualaikum simpang balik ikut jalan yng tulis simpang suir sekian,gimik aje lebih*konon lah tu.sblum tu nak minta maaf dulu lame tak blogwalking kan kan kan dan sape yng sudi follow blog titew alolo comel nye awak harap maaf tak follow balik mood follow tak ade nanti titew follow balik oke promise nie tak tipu.

hari nie dah tiga september hari nie dah bulan sepetember hari nie dah hari sabtu hari nie dah lima syawal hari nie dah last syiok syiok dkat rumah hari nie dah eh kenape semua bnda nak hari nie esok ke bulan depan ke tahun depan ke tak boleh ke?ekeleh jealous lah tu cium sikit baru tahu terlopong kau nyah oiii.

esok nak balik hostel dah,nasib baik tahun nie raya dpat makan lontong nasi impit rendang tart nenas air oren lagi kelasss gitu ingt kau sorang raya sakan aku pon lah kecoh lah lu tahu lah lu balik kmpung,kmpung hah!!!nun jauh dkat hujung bawah atas kiri kanan peta tu ingt aku kesah kmpung aku dkat brunei lah tak kecoh pon,baru nak kecoh lah nie.

balik mmng buku berimbun bawak mengalahkan orng spm nak trial padehal tahun depan trial lambat lagi leklu kan kan,bacenye tak baru semalam bkk biology konon nak refresh bab dua tiga empat lima konon lagi kan kan baru setengah bab dah ttup buku itulah hasil bila mula something dgn konon,sekian.

hari nie pergi rumah ustazah aisyah mak kpd atikah faezah beraye babe makan mee sup nasi impit kuah kacang kek batik nggut babe tibai masuk perut pastu dpat duit raya babe aku masih layak terima duit raya babe.muka terharu gila excited nak menangis oke.
today is3 september maka today is happy birthday to norshafina bt maselan and sweet sixteen and may allah bless you and jadi doktor untk anak anak aku tau tau tau heeee pnjng sikit.

aku mencari cari pendrive aku entah dimana aku campak konon nak letak gambar kau dgn aku tapi malangnye pendrive entah dimana aku tak jumpa.konon lagiii.

No comments:

Post a Comment