dia dan mereka datang!!

assalamualaikum w.b.t.
senyum smpai telinga tak sudah2,
sangat tergembira hari ini.

hye,hari nie rumah saya ade buad makan sikit sikit tapi masak bnyak sngat sngat siapa yng kupas bawang kupas itu kupas ini potong itu ini saya jugak kakak saya jugak biasalah kami kan anak dara,kuikuikui.ape lagi kami boleh berbakti selain bab bab di dapur nie.

pastu pepagi lagi dah bngun tolong masak tolong lap itu ini pastu dah siap semua saya mandi ok tetiba rumah saya air sikit sngt saya mandi pon berangkut angkut baldi dari tndas oke,pastu saya pakai baju kurung merun shawl pink merah pastu atien,amani farah dtng setengah jam slps itu amily dan syakhira dtng naik teksi oke chokey,meelo,hazim,sedara meelo kot dgn syukri naik motor ummar dgn faiz naik kereta mak saya,rumah saya jadi meriah sngat tadi,amboiii.

meet cecomel girl's

amily,syakhira,farahelina,amani.



inilah rumah titew





meet ganteng2 boys:






nmpak sngt muka bnyak buad dosa nie,haha.

inilah abg paeh kassim kita semua,hehe.

saya suka tnngok adegan dkat gmbar nie,alolo sweetnye abg paeh kita dgn farah bagai merpati bersejoli joli,meh tngok paeh ngorat farah jom.

bukan yng ini pasangannye,siapa ckap sweet aku tarik telinga smpai putus tau.

mula mula:


dan akhirnya,bila nak kahwin?

faiz kassim dan farahelina zakri ♥

dan ini kisah mereka,meh sini saya buad short story tau tau tau.*kisah ini hanya rekaan oke jgn nak percaya sngt lah kan.

alkisah,si lelaki suruh si perempuan dduk di bawah,si perempuan mulalah buad muka,hei rosak lah baju si perempuan tu.

seterusnya,si lelaki itu tadi gelakkan si perempuan,si peremupan nie mengada merajk mula lah jeling jeling tu,konon nak merajuk lah tu konon.

dan akhirnya,si lelaki berjaya memujuk perempuan itu dan duduk di bangku.the end.


terima kasih ye sayang sayang sekalian datang rumah saya nanti mak saya bawa lori boleh lah angkut satu asrama datang rumah saya tau tau tau,tak ade yng kecik kecik hati dgn saya.siapa yng kecik hati tu minta maaf lah sngat sngat ye,tak ade niat pon tak jemput anda sekalian mcm mane korang nak dtng kereta saya penuh mak saya bawak dorang bukan nak lebihkan mereka ke ape ke,minta maaf oke ♥♥♥

No comments:

Post a Comment