untittled.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_kvjkv0GSMX1qa7bd3o1_500.jpg

hye,selamat tetengahari semua,tadi awk sahur ape?titew tadi sahur naci goreng pastu minum air oren cedap cngt awk nak cikit tak?tak nak ke,rugi tahu tak,tak nak jugak,wek tak nak sudahh.

aku lupa nak sekian maklum kan,tapi ini tak penting pon,mase zaman minggu lepas post entry aku bnyak sgt adelah kalau campur darab bahagi tolak masuk silmutaneous alpha beta dlam tiga ratus berlebih lebih pastu skrng tinggal seratus kelebih aje,jgn tanye knape nnty kau kene cabut gigi.kau nak?

result setara dua baru dpat lima paper,alhamdulillah 3A 1B 1E,kau jgn heran yng E tu bahasa inggeris,maklum saya kan ank org melayu segala bahasa asing kekok sikit nak belajar lidah mcm ular kene belit aje nak sebut slank inngeris tu.wow!!!ayat bajet gila siott.ckp ajelah aku mmng tak pandai bahasa inggeris.

skrng aku memerlukan khidmat seorang yng gagah perkasa untk menaikkan semngat dan kuatkan diri dari segi fizikal dan mental dgn misi dan azam baru.tahu tak kuat nak buad jugak bajet kuat sngt lah tu.eh,sukati eden lah,tak cuba maka tak tahu,jgn nak bnyak tnye aku tarik telinga nanti.

senyum dan tak perlu kate ape2,
buad org lain gelak confirm kita happy.
so,ceriakan dirimu dgn senyuman:)

No comments:

Post a Comment