selamat hari raya.

assalamualaikum w.b.t
salam lebaran aidilfitri.

ramadhan pon dah pergi tinnggalkan kita esok nak merdeka pulak hari nie hari raya lah kan esok lusa pikir bila masa nak ganti puasa pulak makan tak puas lagi kuih raya tak habis lagi duit raya tak fulus lagi baju raya tak tayang semua lagi ahad kene balik hostel dah isinin kene sekolah tidur tak puas lagi cuti mcm pndek aje tak boleh panjangkan ke?

pepagi sblum subuh lagi dah bngun oke itu tipu jngn percaya langsung.pergi mandi pakai baju raya alolo comel nye oke itu perasan sukati nak percaya ke tak afdhal percaya oke.pastu makan pastu salam peluk cium pastu minta maaf pastu tangkap gambar pastu makan lagi.pastu tak tahu nak raya mane semua sedara jiran kawan balik kampung,kesian tak kesian =[

pastu lepas zohor pergi rumah nenek sedara dkat cheras,eheh kampung die lah.titew nak pergi nak pergi nak raya nak duit raya pastu balik lah.heeee.pastu rumah nenek sedara kita tak ade orng kesian tak lagi,kesian kan kan kan pastu pergi putrajaya raya rumah perdana menteri aje,entah menteri ape aku salam pon tak kenal main senyum aje,konon manis lah tu kan kan kan.jalan bukan main lame ketiak pon dah berpeluh nasib baik bukan aku sorng aje ramai lagi mangsa keadaan mcm aku.the end sorang satu dapat bekas yng berisi kerepek bawang.lagi sekali sila kesian kan.




oke,cukuplah smpai sini lah,rasenye itu sahaje lah.rasenye lah kan malam nie nak study biology lah sbbnye kan lah tak tahu nak beraya mane dah nak text orng orng semua sibuk beraya lah.ye lah orng lain balik kmpng semua sedara dkat sane lah.oke lahthe end,salam
lah.


No comments:

Post a Comment