assalamualaikum w.b.t
salam tigabelas ramadhan.

http://cdnimg.visualizeus.com/thumbs/47/ef/balloons,child,photography,summer,vintage-47efa8ddd8bd515c3f88ee7cedc3f7ae_m.jpg

setakat ini puasa aku penuh lagi tiada cuti diumumkan lagi,alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi.ikutkan perancangan satu hari lepas hari ini makan dkat luar kenny roaster lagi,kau jeles?pastu tak jadi sbb mama kate tunggu gaji minggu depan baru pergi mase tu amek kau kalau nak melantak ikut perut.kau kesah?

mase tu kan titew dapat hadiah dua lagi tau baik tak baik orng tu,mai habak sikit dkat cek nie,hehehe.terima kasih ye awk,awk sngt baik hati mcm saya tau.sbb tu saya sayang awk.hehehehe.

setara dua punye result dah dapat,biology aje belum padehal exam hari first pastu dapat paper paling last.mcm jatuh hati pandang pertama dgn terakhir lah nie,ceh sweet tak?pertama add math aku lulus walaupon E dan pyhsic mendapat tempat di mata dunia iaiu G.kau tahu G untuk GAGAL pertama kali buku record form 4 ade gagal,sedih tak sedih?jawapannye tak sedih pon.oke fine,aku tak ade perasaan.kau kesah?

raya nak dekat satu haprak tak beli lagi.persoalannye adakah aku raya tahun ini?adakah baju raya dua tiga helai pasang semasa aidilfitri nanti?adakah kasut bertukar ganti mcm mcm bulu ketiak bila cukur tumbuh balik.persoalannye lagi apakah kene mengena kasut dgn bulu ketiak?

No comments:

Post a Comment