tiga hari dalam satu hari.

assalamualaikum w.b.t,
selamat malam.
oke hari nie pepagai lagi semangat bangun nak pergi sekolah padehal baru tidur sejam,kalau pergi sekolah pon bukan masuk acara sukan ke kesenian ke jage kedai ke tapi semangat bukan main.oke,hari nie sekolahku buat tiga hari dalam satu hari.ape tu?act,tak ade pape pon saje bagi gempak lah konon kan.ade hari keusahawanan,hari kesenian and hari kesukanan,eh main tibai aku aje hari kesukanan kan,ala lebih kurang lah tu yng penting dorang main sukan.aku pergi sekolah pepagi lagi cari breakfast,mane taknye smapai sekolahterus cari tandas padehal dkat nanding perut dah mcm nak terburai dok tahan tahan.pastu masuk dewan tengok hari kesenian,tengok die aje buad persembahan konon nak bagi semangat lah nie,baik ke tak baik aku nie.pastu nak tengok tayangan dah dpat green light menyala nyala lagi dari mama,pastu tak jadi:( penat penat aje aku excited tau.tak ape lah yng penting kita dapat coklat besar punya tau.hehehe jeles tak jeles.dah tak ade keje nak buad dah kan mmng menghabiskan duit dkat gerai lah,padehal perut dah mcm tong dok sumbat mihun,apple coklat,karipap and etc.pastu pukul dua baru balik,pastu pergi tesco melntak dkat pizza pulak.oke,misi saya skrng,menggemukkan muka,sbb org ckp muka saya cengkung.mcm mane nak gemukkan muka aje?dorang ckp mesti makan bnyak,eh,nnty badan pon gemuk lah kan.pastu mama saya bilang bila makan tahan nafas biar segala lemak lemak naik dkat muka,oke nmpak sngt tips tak boleh pakai.

No comments:

Post a Comment