selamat datang ramadhan.

http://media.tumblr.com/tumblr_l6yxo9cg2a1qc3bwz.jpg

hye selamat datang ramadhan selamat berambus setan setan durjana sekalian.hahahahaha gelak jahat semua oke pandai.esok nak puasa sudah malam nie kene melantak banyak banyak segala makanan dakt peti ais kene habiskan sbb esok tengahari confirm melangok dkat peti ais tengok air oren,apple mcm tngah jadi setan dok panggil suruh bukak penutup tu.

pastu lepas dok melangok dkat peti ais dok ke hulur hilir tengok jam punggung tu tak reti2 nak dduk diam ke?

tetiba teringat zaman puasa kecik kecik dulu,tak ade lah kecik sngat dalam jangak masa darjah empat dulu,zaman comel comel kucing lagi,*perasan gila!masa tu kan hari minggu,hari yng penuh mendamaikan lagi mententeramkan otak.mastu tengahari tempat di dapur berhadapan dgn peti ais.masa tu haus gila pastu bkk peti ais ade air sejuk alamak nafsu melonjak nak minum,pastu tanpa pikir panjang line clear babeh terus minum air babe.rock tak rock.

pastu mak saya tanye kpd adik beradik saya,pusa lagi tak dgn yakin tanpa bersalahnye terus ckp puasa lagi.terus tahun itu dgn rasmi puasa saya penuh,padehal dah dua kali saya buad mcm tu.tak ape lah masa tu belom akil baligh lagi,kira halal aje lah puasa tu tak payah nak ganti2 nye.tapi skrng bila nak buad mcm tu mesti tak boleh kan,maklum dah akil baligh kalau buad mesti dosa pastu kene ganti puasa.sampai skrng mak saya tak tahu pon pasal nie,semua org tak tahu baru hari nie org tahu.hehehe.

selamat berpuasa,selamat beramadhan,selamat kuatkan nafsu.

1 comment:

Post a Comment