sana sini baju free aje.

haiiioo,saya rindu awak lah,mcm setahun tak jumpa awak tau tak.hehehe.saya kan dah smpai rumah dah baru aje smpai esok balik hostel dah,sumpah sgt penat nie menaip pon mata sengguk2 aje mcm nyanyi lagu angguk2 geleng2 aje.tapi meyemangatkan mata dan kudrat untuk mengup to date kan blog yg tersayang muahmuah sikit.hahaha.oke,nie nak ngomong pasal result mid year,firstly,alhamdulillah tak ade gagal langsung sngat teruja lagi excited gitu padehal A 3 aje.gred A smpai E ade yng E tu pon nak menempah kpd G dah.tak ape setara ade lagi nnty tolong tambah A bnyak bnyak sikit,sape nak tolong,hehehe awaklah kan. ♥.

this week sngt busy,ceh mcm org terhormat je gayenye kan.ye lah mane taknye malam ajar budak menari klau ade reheasel for makan beradab kene lah practice jadi mc kan,tahu tak mc tu ape,alah yg pengacara majlis tu,hahaha excited gitu mentang2 kita same same jadi mc kan,hehehehe oke itu gedik.then,prep ptg mmng malas lah kan nak sentuh buku bawak buku keluar aje dari bag kira oke aku sentuh buku tu tau,cume tak buad aje tak adelah teruk sgt kan.

jumaat,24/6/2011.

firstly,happy birthday to syakhira,may allah bless you and good luck in your life,sgt jeles bila kau dapat bear domo tu nasib baik tak besar kan kalau tak mmng merajuk dgn kau sebukan.haha papetah.oke tyme nie saya tak pergi sekolah,yey!!!!kami pergi lawatan dekat syabas,alah yang loji tu kan,sgt boring dkat sane tak baud ape pon dduk aje,nasib baik makan sedap tau.kami dgn semanagt yg membara bara gitu pepagi lah dah pakai baju syabas tu ade lagi semangat dah pakai topi oren syabas tu dah,untuk pengetahuan lanjut saya tak tergolong di dlm org yg pakai topi oren pepagi tu oke.harap maklum.maaf tak ade bnyak gambar nak ditayang.

sabtu,25/6/2011.
seawal 6.30 pagi dah bertolak bayangkan malam tu nak dkat pukul tiga baru bngun,oke kami pergi taman tasik cempaka dkat bagi,alah dkat sgt dngn rumah saya ikutkan hati smpai aje pukul tujuh lebih tu nak je balik jalan kaki.oke dkat sane dpat baju free lagi.paling best jumpe tiga org kawan aku,tapi yg lagi sorang tu biase2 aje tapi yg dua org tu mmng geng lah kan sekolah rendah dulu,ternyata aku lagi tinggi dari dorang padehal dulu aku sgt pendek tinggi aku dulu 148cm aje dorang tyme tu dah 150 lebih2 lah kan.pastu kami ade road safety walk,sumpah penat nak mati dah lah mengantuk kaki pon dah tak terlarat dah nak jalan.


No comments:

Post a Comment