lari pergi melaka.

hoi,kau tahu tak kajang tiga hari tak ade air,teruk kan bayangkan mcm mane nak masak,nak mandi,nak berak nak kencing nak semua semua benda tu lah kan.tapi family saya kan bijak bestari lagi celik dek akal kan.kami lari pergi melaka meh dngar cerita aku.oke,bngun pagi2 hanya gosok gigi basuh muka bertemanakan air mineral yg mak aku beli satu kotak aje,then pergi melaka oke,semua dlm kereta tu TAK MANDI kami wangi2 pon pakai minyak wangi setengah botol oke.mmng sengaja nak bagi tahu org melaka yg kajang tak ade air biar dorang bau kewangian kami kan.hahaha.then,dah smpai hotel sumpah mandi puas puas gila mcm org tak mandi satu tahun padehal baru tak mandi pagi je kan saje nak hiperbola di situ.


oke,pergi sane tak bnyak jalan jalan pon,semata mata lari sbb rumah tak ade air kan.semua adek beradik saya main go kart,saye je tak.sumpah aku takut main go kart tu aku tngok dorang main po naik meremang bulu ketiak kau kan.sumpah ikutkan hati mmng nak amin ank sgt2,tapi sbb satu kes nie lah punca segalanya.cerita mcm nie,adelah dlm due ke tiga tahun lepas kami pergi genting,then kami main bumper car,alah yg kereta langgar2 tu,aku nie punyalah excited kan main kan,tup2 tngh main nie kereta tu berhenti je,tyme tu lah org asyik langgar aku je,polak tak polak.start situ aku tak nak main segala permainan mcm kereta nie.sial gelak untk aku.hahhahaa

nampak tak ape dkat atas tu,cepat lah nampak,cepatlah nampak.bukak sikit mata tu luas luas seluas alam nie ha.yey!!!saya ade bag domo dah.tak sia2 ajak abah pergi shopping dkat dataran pahlawan erk,bnyak gila barang domo mata dah rambang nak pilih nie,ikutkan hati nak bawak balik je segala barang domo dkat kedai tu kan.ingt nak beli bear die tau,yg kecik je dah 40 ringgit,mahal tak mahal yg besar tu mahu 90 ringgit kot,saya kan ank yg baik lain kali lah beli bear tu kan nak beli yg kecik tak best pulak buad tidur nak golek golek kan.hehehe.jadi saya beli bag and chain aje lah.tak kesah lah,aida,awak jgn jeles oke:)oke,muka jahat sikit:]

No comments:

Post a Comment