kalau ikut hati.

mesti korang pernah dgr org ckp mcm nie kan, kalau ikut hati nanti mati,bukan mati yg org sedekah yassin untk kita tu jgn salah tafsir ayat pulak kan.kalau iku hati aku lah kan:

kalau ikit jati,balik rumah aku nak study,tapi aku tahu nak bkk buku tu mesti susah tadi baru tutup buku sejarah bace sikit dah mengantok.ikutkan hati lagi nak keluar hostel sbb ramai nak keluar hostel dia pon tapi aku tahu dkt rumah mesti tak belajar dkt rumah mesti itu mesti ini.tapi dekat hostel pon same habis tu aku nak dduk mane lagi?.

kalau ikut hati,skrg aku nak jerit kuat2 biar semua org dengar lagi2 org yg patut dengar.org ramai ckp kalau kita jerit,mcm semua yg menyusahkan lagi menyakitkan lagi menggilakan tu akn hilang even tak bnyk tapi ade lah sikit dari tak ade kan.kalau kita menangis buad penat mata nnty bengkak,semua org sibuk2 tnye knpe dgn mata kau?eh,pernah ke org kesah?.

kalau ikut hati,nak je aku bagi tahu,ape yg aku tak puas hati dgn org2 yg aku kenal skrg biar korang tahu ape aku rase,ape aku nak.tapi kalau aku buad mcm tu mesti dorang ckp aku nie pentingkan diri asyik kena jage hati aku aje.asyik kena paham aku aje,pastu mesti semua benci tak suka aku kan,aku nak dgn sape lepas nie?.
still waiting you reply my text:(

No comments:

Post a Comment