haioo,saya dah kembali ke rumah.oke bercerita pasal 2 minggu dkat hostel sprti ape?sprti biasa je.dua minggu nie mood aku agak stabil dan ade setengah saat,minit dan jam tu kurang stabil sikit aku pon tak tyahu lah punca dan akibatnye.huh,entah pape lah n'nur nie mcm org gila bayang.eh ade kene mengena ke?oke full stop.forget it.

nak tahu tak?hari tu kan saya dapat hadiahhh!!!saya pon pelik birthday pon lambat lagi straight a pon aku tak dpt lagi apetah lagi anniversarry kan.saya dapat case phone domo tu.ya allah,menjerit saya bila dpt tu terkeluar air mata terharu bercampur baur dgn air mata gembira dah lah tyme tu tengah makan nasi goreng sorang2 ade lah terkeluar dua tiga butir nasi dari mulut nie kan*buka aib sendiri. tak guna agama islam A adab,ish terok betol.aida terima kasih ye for domo tu lain kali beli mcm2 lagi tau untk aku.hehehe.

cerita dekat sekolah pulak,ape dah jadi ye?semua mcm biasa je.cuma this week nie belajar math dgn add math with ckg jalina bnyk gelak je ade je lawak2 kampus dkat kelas tu kan.hahaha.study?sprti mcm biase lagi masih tak berapa sear yng 9hb nak mid year dah ckg dah ckp soalan bkn mcm setara soalan mid year nie ala2 spm punya,tapi knpe aku begitu malas dan malas sgt bak bkk buku.waktu prep boleh tido borak lagi yng paling best boleh berangan mengelamun lagi kan.ya allah,manelah semangat aku nak belajar nie.

hari nie fathiin dtg,tapi malang betul nasib saya tak dpt jumpa die lngnsng pon sbb hari nie saya balik awal sikiy.tu lah kau fathin sape suruh dtg lambat sgt kan kau tak dpt dgr cerita aku.baru nak cerita dgn kau,tekanana perasaan nie makin tinggi nie tnggal nak melepas je.ingt boleh lah kurangs ikit bila kau dtg cerita dgn kau rupanya makin meninggi2,terpaksa bawak smpai ke exam lah nie ye.rindu kau lah nurulfathin hannani.kau tgk muka aku skrg :[

No comments:

Post a Comment