4 bestari

yey!!!cuti sekolah,suka suka suka sngat.but hw bnyk sngt nak kene buad.ala,cuti seminggu bila2 mase bole buad kan.tak payah semangat sngt lah.minggu nie due hari je exam an hari2 yng lain belaja lah kan.this week dkat sekola plusplus kelas oke lah.best kot bace "novel" sorang minah nie.terharu gila lah,sadis kott kan ayn,faiz,nasim,khalis kan kan.sape suruh tinggal "novel" tu bawah meja,baek punya gmbar tayang,kami bace je lah kan.tak pe lah,sbgai pengajaran untk kami bab2 cinta cinta nie kan.hahaha.

kesian korang kan.dah semangat nak smbung arab tinggi,tup tup tak jadi pulak arab tinggi tahun nie,kene next year pulak.best lah kau khalis kan.ain tak pergi 4c,klau jadi arab tinggi tu sambung,habis lah kau lepas cuti dorang naik 4c.kesian kau kan,kesian dekat aku jugak,tak ade orng nak dduk sebelah aku.tapi,plan kita tak jadi lah nie khalis,nak dduk sebelah,nak balik sesama.hahaha.ain dah jeles,tu maknenye die sayang kau tu.ala,khalis,klau dorang pergi pon 4c,tak ade maknenye bole,syuk tak nak pon sambung arab.hehehe.

oke,skrng mari talk talk pasal result exam.now,i only get 2a1a-1b+1b1cand1d.lagi due paper je tak dapat lagi.bio and physic.hope due paper tu tak mencacat pen bir ke pen merah ye.elok2 add math aku lulus tu.kira oke lah.bukan senang kot nak lulus,lagi2 muke aku kan.eleh,setara je pon.tak ade gempak mane.tapi,alhamdulillah lah kan.ang satu berita gembira,result kkq dah keluar,28 orng dpat A and selebihnya b.and saya dapat a bagi semua periksa,qiraat,hafazan,taranum and periksa yng kertas tu.and kesuluruhan die A lah.ye lah happy sngt smpai menjerit dkat luar bilik guru tu,tak pasal2 kene marah dngn mama:( woot,amani,amily,fathin korang pon dapat A jugak lah.kawan baik korang B lah.hehe.jahat lah aku kan.

No comments:

Post a Comment