keceriaan dorm

sblum aku mengupas lebih lanjut pasal keceriaan dor nie kan,nak bagi tau nie.misi mmbalas dndam berjaya,baru habis makan nasi lemak pagi tadi punye,so,ppandai lah agak agak aku bngun pukul brape kan,hehe.

minggu lepas, semua dorm kene buad keceriaan,dorm aku sekali lah,so tahun nie tema kami?enthlah main tibai tibai je,asal cun kau lekat je dkat dorm tu.knape thun nie aku smngat ha nak buad keceriaan,tapi,geng smua tak ade,smngat nak menang doe,padehal hamper je dpat kot nnty,tu pon klau menang,klau tak menang?penat kot tido pukul 2 pagi,eleh mcam tak biase je,mmng pon ostel pkul 11.10 aku atas katil peluk peluk gocho tu dah.tngal nak ttup mate je.

pape pon thanks ye bebudak fatimah,especially bebudak form 2,tak pernah borak gurau dngn korng mcam tu kan,maklum tak ade geng nak mcam tu dkat dorm,sedih kan akk korng nie,ye lah slalu hari sabtu ahad nie feelings skit kan,sedih je slalu kan.so,lepas nie mcam kene tiap minggu buad keceriaan je.baru aku rock sikit kan.haha.yeah,kita same same doa fatimah menang ye*bpak batak nak menang bhaii

No comments:

Post a Comment