spelling errors



hui hui,dngar tak ape yng lain dkat blog nie,yes,lagu baru lagi kan kan.aiyoo,asyik tukar lagu je kau nie kan.sukaty aku lah,aku dah boring asyik dngr lagu same je.korng tak boring ke ha?aku pon pelik jgak nie,sejak belakng belakng nie kan*ayat ape tu.asyik lagi indon je,tak ade lagu malaysia ke.kte ank malaysia,mane pergi kesemangatan ank malaysia.aiyoo,nnty lah aku taruk lagu malaysia.1 malaysia lagi,hehe.

oke,bukan nak ckap psal lagu segala nie.nmpk tittle dkat ats tu,spelling errors?ape kene mngena plak nie.oke,sbnarnye tak tahu nak post psal ape nie,tapi tngn nie gatal sngt nak menaip.tetibe tercetus plak idea nak citer psal nie kan.aku pon pelik lah,klau aku chat dngn orng ke,comments dngn orng ke,update status ke dkat fb kan.mesti ade spelling errors.slalu yg betolkan spelling aku nie kawan aku yng terchentaaa amani mohd dngn boyfie die yng terchentaaa lah kan alan smith,psangan serasi brsame lah katekan kan kan.haha,thanks ye korng slalu betolkan spelling aku nie kan dkat fb,buad malu aku je hish.kngkdang lah kan,bukan kngkdng mmng pon sah lagi sahih,klau nak tulis nak tu jadi ank.woo,gatal sngt ke ank,bengong.lagi kan,klau nak tulis tak ade jadi taka de,ape bnda tu aku pon tak tah lah.lagi lagi ape ye,entah lah,slau ayat due tu je lah salah taip.yng lain tu jarang jarang kot.bak kate amani aku kene belajar abc balik.haha.next year lah ye,aku pergi tadika abdul jalil tak ade dah smk abdul jalil.tak layak msuk smk lagi.hehe.

smpai bila nak mcam nie,dari hari isnin dah nie.jngnlah ckap entah!!!=(

No comments:

Post a Comment