si rambut panjang heroin di wayang.

huit,korng ingt lagi tak bulan lepas kot aku ade post pasal si kepala besar hero di wayang.skrng nak tuliis pulak pasal si rambut pnjng heroin di wayang pulak.oke,teka teka sape.sape lagi kalau bukan cik siti rapunzel.tngk gamba pun dah tahu kan.selamba je taruk nama anak orng.cerita nie baru tngok semalm.adek aku yng aiman dngn azumar tu yng gile gile excited.aku pun buad buad excited lah jugak kan.

bezakan muka budak betul betul excited dngn budak pura pura excited.aku lah tu kan.tapi,mcam aku je over exited nie.maklum terlebih makan dose excited malam tu.pukul 3.30 pagi baru tido kan.tu yng muka mcam tu jadi.hehe.

gambar nie.tiada motif tertentu mahupun unsur unsur tak betul kan.nie dose excited malam tu tak hilang lagi dkat badan aku nie.tu jadi muka minta penyepak.

tengok kan dah lari tajuk tu.sape punya pasal nie bagi dose excited tak hilang hilang lagi nie.ish,kan da teruk jadi aku nie.haha.kembali ke tittle balik.just nak cakp citer tu mmng best giler plus plus lah.sape belum usha lag tu.cepat cepat lah usha ye.dijamin 100 peratus best.

No comments:

Post a Comment