senior buli junior.

eh,sape kene buli nie.aku ke?aku ke junior tu.oh,jahatnye senior tu buli saye.haha.relax la beb.jngn gabra ye.saye oke oke je.biar aku storie dulu.ish.sbnarnye mcam nie.aku lah senior tu.maka dngn ini saye lah yng membuli bukan dibuli.mesti korng tanye sape lah junior tu kan kan.ingt aku nie baik ke.baik baik berisi tau.oke,mari saye knalkan junior yng menjadi mangsa mangsasaye nie ye.

junior junior ku.jngn gado gado lagi ye.

nie lah junior yng dibuli oleh senior annur syuhada.hee.eh,saye bukan buli fizikal dorang.jngn report polis pulak.badan dorng tak ade merah pon apetah lagi calar balar kan.saye tak sejahat tu tau.hee,dorng nie lah junior yng komen momen dngn aku dkat fb nie.ye lah,jarang aku nak komen momen dngn bebudak junior nie.slalu bebudak sebaya aku je kan.

masturina,thanks ye usik usik akk dng die.*suke suke tau.best comment dngn kamu.ye lah.dkat ostel mane rapat.taak tego sehari pon tak kesah.mane pernah usik usik kamu nie kan.eh,sorry ye slalu ejek kamu dngn paeh kassim tu.nnty akk tak ejek dah.sbb ak dah bace blog kamu tadi.klau rindu akk ejek kan.bagi tau je,nnty akk ejek.sape lagi nak udik kamu kan.hehe.

radhi,sarah tu akk punye ye.hee.best usik usik bahan bahan kamu nie.cuak rupenye akk amek sarah tu.oke,nie snang nak kene kan sarah tahun depan nie.jngn mara ye.nnty sarah tu akk punye lah ye.btw,thanks ye radhi hafizuddin.jage sarah tu molek molek sikit.klau tak akk amek ye.and muke tu mmng mcam perempuan kan aida.

No comments:

Post a Comment