primary school ♥♥♥

aiyoo,saye sudah rindu same zaman sekolah rendah lah.hui,kawan kawan bila nak jumpe.korang ingt aku lagi ke tak nie.bila ingat balik zaman aku kecik mocik dulu kan.dngn tudung pon main sarung je,skajap ade dkat kpale.tngk esok freehair plak.eh,tu zaman aku sekolah dkat selayang dulu.sekolah satu malaysia lah katekan.peraturan pon sukasuki aku je.then sesi ptg sekola agame plak.sekola nie pling best.sekola aku tu kafa tau,tempat pon agak strategik,kau tahu dkat mane,dkat rumah flat je.asal rehat pergi rumah membe,jimat sikit duit kan.oii,kau tu da la pengawas,tanggungjawab mane doe,pkai je kain pink.hehe.abaikan je lah ye.tok sah diungkit ungkit.bab blik sekola nie best.nak ikut jgak jalan jauh jauh.dekat tak nak.wow,kami ikut jalan yg ade bukit tau.dngn tak segan sbgai prempuan melayu terakhir nie kan pergi lah mendaki bukit dngn memakai kain pink tu kan.kau nie ta segan ke dah lah balik dngn llaki.eh,bukan i sorng tau perempuan.

tu citer tymr aku dkat sekolah selayang.malangnye smpai drjah 4 je dkat situ.pastu pindah dkat kajang nie smpai lah skrng.so,dkat situ aku sekola la dkat skola yg betol.tak kan sekola ank2 rosak plak kan.memule masuk tu,janggal lah jugak kan,ye lah aku bukan orng yng ramah ramah nie.malas doe nak cari kawan baru.ade ke cikgu tu suruh aku msuk kelas ketiga dari lima kelas.aiyoo,stupid ke aku nie.tak pe lah.dkat kelas tu pun slalu jadi top 5 kan.smpai cikgu suruh aku jadi pngawas.*bangga nie.so,dngn kepandaian yng ado nie kan.drjah 6 msuk lah kelas kedua dngn baju pngawas nye.dah msuk kelas ke 2,rating pon jatuh lah.*buad malu je.

pastu sekolah agame plak.sekola nie aku bngga sikit lah.maklum kelas first.major bebudak nie bukan geng aku.ade lah dlam 3,4 orng je.bebudak kelas nie smua ppandai sekolah pagi ptg kelas first.kire pelajar harapan sekolah lah gitu.dduk kelas nie mencabar kot,mane tak nye asal ujian je,ade prtukaran kelas.sape dpat jaid jiddan ke bawah turun kelas.korng ingt lagi tak jaid jiddan tu berape,75% plus plus.alhamdulillah,tak pernah aku turun turun kelas nie.kirenye peratus aku tu sntiasa 75% ke atas lah kan.hehe.seingat aku lah,dlam kelas tu aku slalu jadi top fiftteen lah.tyme aku drjah 6,tauhid feqah pling tinngi doe dlam drjah6 tu.berapa kali erk dpat gelaran tu.hehe.ceh,tu pun nak bangga ke minah nie.

upsr dan psra pon dah berlalu.eleh,dpat 3a je pon.psra jaid jiddan jugak.aku tak ade lah pandai sngt mcam kau.last last dpat jugak lah skolah dkat smk abdul jalil nie.dngn ostel ostel die aku tibai.huh,penat taip pnjng pnjng nie.ikutkan tak habis lagi citer aku nie.banyakkk lagi.tapi tak ape lah kan.tahu korg tak interest nak bace.hehe.next time aku citer pasal secondary school aku plak ye.

No comments:

Post a Comment