malam yng sunyi lagi sepi.

hui,hoi,hye.korng korng boring tak cuti nie.boring kan kan.makin boring ade lah.aku nie pon tngh dok online fb nie.tunggu budak tu.tak online jugak.erm,tngah busy tu tak pon die dkat luar.tak pe,terus menunggu.nie pon tngh dok chat dngn kawan lame aku.oke,lah tu dari boring kan.sbnarnye aku bukan nak citer pasal bendala nie,nie mukadimah smpingan je.sbnarnye aku nak story sikit ape aku slalu buad malam malam buta.maklum aku tido pukul tiga empat pagi.so,nak kongsi lah sikit rahsia rahsia aku buad malam buta tu kan.

oke,firstly,lepas je main komp kan.tngk dah tak ade orng yng best dkat fb tu.usha blog kali terakhir,nak tngk berape orng rindu aku kan malam malam buta tu.lepas je buad semua semua tu,pergi lah tandas buang hajat kecik je.basuh muka kaki.oke,done.

lepas tu aku naik lah katil,yng beralas cadar pink tu.ade gamba budak comel plus plus bentuk love tu.ape lagi baring lah kan.then,amek segala benda.handphone,earphone,bear gocho gedik tu.dan baru masuk list towel kecik tu dngn air suam*pesanan dri doktor trsyng ye.maklum lah aku kan tngah musim batuk plus hidung berhingus nie.so,sediakan payung sbelum hujan kan.

ketiga,amek earphone tu letak dkat telinga.telinga aku bukan kau.senarai list lagu wajib dngar malam malam.memndangkan aku layan jiwang kan,dngar lagu pun jiwang lah.wajib dngar nie kumerindukanmu,disaat aku mencintaimu,kimia.ini lagu wajib dngar tiap malam ye.klau tak dngar tak bole tido beb.seriyos aku ckap nie.

sambil sambil dngar lagu tu kan.ade lah mengesat air mata nie kan,wow!!!feel habis doe minah nie.gua tabik springg same lu lah.oke oke.terima kasih.haha.oke,sudah perasan lagi nie.amek perhatian sikit dkat sini.saye perasan bila saye rindu die.winkwink.<33

cakap sorang sorang.yng nie fav saye ye.bkk mate besar besar bace benda nie.pelik ke klau ckap sorang sorang.gila ke.tak kan.normal lah tu klau orng sunyi sepi malam malam kan.mcam korng ta pernah buad je.tipu lah tu.saye bukan lah ckap mcam orng gila ckap sorang sorng tu.saye tak meroyan*ape benda tu.nak bagi tips nie.ade stngah orng die maybe tak suke share problem dkat orng ramai kan.mcam aku lah tu.ke tak nak bagi tahu ke,korng cakap lah sorang sorang.luahkan je ape korng tak puas hati ke sakit hati ke.gerenti ditanggung oke lepas tu.try buad ye.

oke,berakhir dah cerita saye.nie lah orng yng tak tahu nak tulis ape dkat blog ka.main mengarut je.nak lagi.tnngu lah mase yng ssuai ye.oke,tata,titu.i love you<33

No comments:

Post a Comment