tamat dah 2010

tik tok.tik tok.dah habis dah sekolah tahun 2010 nie kan kan.sekejap je kot rase.aku rase macam aku baru belajar pasal scale drawing tu.pasal komunis lah.essay lah.argh!!!aku ingat lagi.kene ketuk kepala nie dgan datin.berapa kali erk.grammar mistake je pon.korang ingat tak.waktu sejarah.kene duduk bawah meja.nadia.best kan tyme tu.hehe.bnyak lagi lah kan.tak kan aku nak tulis semua.amboi,ingat jari aku nie ape.menaip je keje ye.tau lah unik kan.special edition punya.

sumpah!!!aku dah start rindu dekat korang nie.macam mane nak buad?sekejap tngah cari jalan penyelesaian nie.err.korang dapat.aku tak dapat nie.adess,mcam mane nak buad nie.rindu dah nie.dah naik dah segala bulu roma aku nie.bila nak jumpa korang nie.tak kan tahun depan kot.dah lah aku nak susah nak keluar dah nie.macam tahun depan semua ade je.macam kita satu kelas je kan.adess,dah rindu tahap harimau mengaum nie.


meh sini aku kenalkan dekat korang nie.perempuan dekat atas tu name die.nabilah syazwani.kakak angkat aku lah.kami nie sekolah je same.tapi nak jumpa tu.kene tunggu seruan baru boleh terhegeh hegeh nak jumpa.akak.best jumpa akak hari tu.borak borak dngn akak.bukan senang.lagi lagi akak dapat tengok show percuma lagi.ye lah saya kene marah kan.bukan senang tengok tu.kalau tahun depan saya ade dekat sekolah tu.jumpa lah.kalau tak.tak lah.tunggu dapat kad kawen akak dngn abng aiman lah nmpaknye.hehe.syakir.jngan jeles ye.alah,macam kau jeles je kan.ape ape pon.akak ingat pesan kau.aku jage kak bella molek molek oke.
nie je lah gamab yng ditangkap tyme last day sekolah.tak banyak pon.semua mood macam isteri hilang suami.lagi lagi aku lah kan.dah lah kene marah.oke la jugak.dapat jumpa amani.sedih tak dapat jumpa atien je.dah lah tak pergi rumah die.jeles aku tengok gamba dorang tu.ayn denagn khalis.arul sah dengan atien.kau jahat lah arul.kate tak pergi.tengok jadi jugak kau buad suprise dekat bini kau tu ye.buad aku jeles betul betul lah.amboi,pyka kau aku tengok dngan chokey je.ade ape ape ke?haha.

weh cepat lah.aku dah rindu korang nie.dah start boring duduk dekat rumah nie.asyik makan dngn tido je aku nie.gemuk lah aku nnty.skrng before pukul 12.aku dah tido.dah mimpi dah pon atas katil tu.nampak tak.betapa boring nye aku dekat rumah.bilik tu tak berkemas lagi.bila ntah nak kemas.malas punya pasal lah nie.anak dara siapa lah nie kan kan.

agak sedih lah jugak kan.tak dapat jumpa faridah.ala adek aku sorang tu lah.bila lah akak nak jumpa adek kan.nak msg pon.hp asyik off je.tak ape.tahun depan adek sekolah pagi kan.bole lah jumpa macam adek form satu dulu.eh.eh.last day sekolah 16hb kan kan:)

No comments:

Post a Comment