lima tahun punye cerite

wah!!!gila hari nie.korng tahu tak.tadi aku online fb kan.pergi lah dkat fitri punye profile.nak cari lah kawan lame dkat selayang dulu kan.gila lah.ramai doe.i jumpa scandal darjah due dulu pun ade tau.paling best jumpa kawan baik aku lah.dari tadika tu.kawan yng tak kenal abc smpai lah kenal ape itu abc tau.

pandai pandai lah besarkan ye.

tengok.betapa rindu dekat aku tu.tu lah.bertuah dpat kawan mcam nie.kawan first tadika nie.smpai skrng.malngnye tak tahu nak contact je.fahmi.terima kasih tau.jasamu akan ku kenang smpai ke lubang cacing rumah aku.

maaf lah ye.aku tak reti buad bendalah nie.main tibai je.sukati aku lah kan.

3 comments:

shamyn (: said...

wehh , best gilak dpt jumpe kwn lame .
tumpang epi utk kaw .

annur syuhada said...

oke.terima kasih tau.hehe.

purpleCHOCLATE said...

sedeyy gilaks !

Post a Comment