baru aku tahu.

huit,aku dah dapat idea,nak meng up to date ape dekat blog tersayang aku nie kan.nie semua atas usaha aku yng sungguh mantop dngn menjelajah blog blog orng.dngn menejelajah blog blog orang nie lah baru dapat tahu bendalah nie.nak tahu ape bendalah tu.tadaa.dipertontonkan:

Justify Fullha,bendalah nie lah.ape name die.domo kun.betul tak.akukenal patung nie pun lepas tengok blog blog orng.yng dikaji dan disiasat dngn pandangan mata kasar aku nie.kebanyakan blog mesti ade benda nie.tak kira lah jadi header ke,entry post ke,ape ape lah.sukati dorang lah nak jadikan ape.mesti ade lah domokun nie.mula mula tu mencari lah ape nama patung nie kan.maklum orng ketinggalan mcam aku nie.payah sikit.pergi jelajah punya jelajah jumpa lah dekat blog sape entah.baru aku tahu patung nie nama domokun.macam tu lah cerita nye.kesian kan aku.baru tahu.tapi oke ape.de usaha nak tahu kan.hehe.oke,sekian shje post kali ini.satu soalan lagi.domokun nie mmng nganga je ye mulut die.takut aku mcam nak marah orng ade jugak.hehe.

No comments:

Post a Comment