bapak tak best

oke.habis je pmr.kami budak arab plus plus form 1 dan form 2.perrgi lah lawatan esoknye lah.balik hari je lah.oke,dduk dlam bas.ikut kelas.satu bas pon nak msg jugak ke.zoo melaka.main lari lari je situ.mcam ape ntah.baju skolah.tak best.sia sia je.tak sempat nak bercintan cintun pun dngan binatang binatang kat situ.then,tuka baju.pergi bndar hilir pulak.kat situ lagi lah.mcam siot je.taksmpai pon dekat kota a fomosa tu.eii.geram betul.nasib baik 20.00 je.klau tak sia sia je.






eh.thnks tau gelang tu dngan waffles tu.orng jnji lah orng jage elok elok.thnks dekat dlam bas tu.

No comments:

Post a Comment