bengkel bahasa arab.






bangun je pagi.ish.mane aci budak lain sume tido,outing tapi kami.ade bengkel smpai malam.ish.oke,bengkel nie aku terasa arab aku improve sikit.ceh trial dpat b jugak.ustaz hosni.syukran ye.ajar kami 3fatanah nie smpai malam.wlaupun kami mcam mngantuk je.biasalh tu puasa kan kan.nmpak sngat aku mlas nak tulis pnjng.so tak paham paham ke.

malam ambang merdeka.










malam nie.sedikit penat.tapi masih smangat.maklum dah penat buad show kan.hehe.malam 31.8.2010 nie biasa je.tak segempak aku form 1.tapi oke lah.not bad kot.ade persembhan sikit.ade raja melayu yng comel comel tu.alayng pling comel tu kan kan.budak tu la.siapa amny.jamalun kan kan.yng lain tu.haha.pkir je lah sndiri.

my memories is yours.





oke.oke.aku nak ckap nie.show pentomen pon dah dishowkan kpada wrga smkaj.ape macam.best tak?.best kan kan.aku dah ckap dah.hei,kaku tak aku menari.mcam kayu tak?oke,malas nak story pnjng pnjng.korng tngok je lah gmba nie.